انتخابات

امروز، هشتم تیرماه، حرم مطهر امام رضا (ع) شاهد حضور پرشور و شعور زائران و مجاوران در پای صندوقهای رای است و خیل کسانی که، نماز عبادی سیاسی جمعه را در این‌ مکان مقدس، اقامه کردند.

۸ تیر؛ روز شور و نشاط سیاسی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام

 فرآیند رای گیری در حرم مطهر حضرت رضا(ع) در رواق‌ها و صحن‌های حرم رضوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم درحال برگزاری است و شور و حال خاصی به این مکان مقدس، بخشیده است.

همچنین نمازگزاران نماز جمعه ضمن قرائت دعای قبل از خطبه و استماع سخنرانی، نماز عبادی سیاسی جمعه را به امامت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، اقامه کردند.

علاوه بر این، سردار سرلشکر اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نیز در حرم مطهر رضوی حضور یافته و رای خود را در صندوقهای رای موجود در این حرم مطهر، انداختند.

زائران و مجاوران امام هشتم هم، در ۲۸ نقطه از صحن و سرای رضوی، با حضور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سرنوشت آینده خود مشارکت می کنند.

حضور پرشور و شعور مردم در این آیین سیاسی، بار دیگر ارادت و تعهد مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.